Rabu, 11 Oktober 2017

LIPMATTE BEST





Assalamualaikum semua and hello :)


Aku memang sangat obsesssss dengan lipstick, and yang seangkatan dengan dia la , kalau boleh sume brand nak cubeeee tau , sume brand nak beliiii ... hihihi
Sekarang agak malas dah nak layan sephora sebabbbb dah insafffff ...hahaha beli mahei2 then pakai sekali dah tak pakai or lagi sadis beli tak pakai langsung simpan at the end bagi kat adikkkk ... sadis betul kan...hahaha so sekarang aku layan drugstore je, well not bad jugak n plus price dia tak de la ko nyesal sangat kalau kau beli then pakai sekali or simpan tak pakai ...hehehe

Kalau sebut drugstore aku lagi suka beli kat WATSONS sebab boleh collect point , hehehe 
Okay2 panjang sangat mukadimah aku ... 
Hari tu opismate aku cite kat aku , dia ade try lipmatte dari IN2IT, and macam berbaloi beli dengan harga cuma RM 20 macam tu plus warna dia pun tahan dekat lips kita, means dah tak yah nak topup banyak kali, even lepas makan ke minum ke warna dia masih stay n cantik. 

Dengar pun dah teruja so haruslah kita mencuba tuk tengok keberkesanan dia kan.
So aku pun time lunch hour singgah sat la kat WATSONS nak try, aduhai, kat WATSONS yang dekat dengan opis ni tester dia habis lak,,, iolllss so frustrated tau =(

So is okay la, sabar dulu jangan beli lagi ... cewah time ni sel2 otak mula berhubung ...ehehehe
So masa balik kampung singgah pulak WATSONS lain, and yeayyyy tester dia masih banyak lagi , so haruslah cuba kan ...


cantek tak warna dia, cantik kan, picture ni aku snap lepas dah sempat makan n minum lepas apply lipmatte ni, memang tergoda gak la nengok warna dia kan. Tapi masa tu aku tak beli terus la , fikir dulu nak beli ke tak since aku dah ade banyak sangat lipstick, lipmatte ...aduhaiiii 

And semalam gi la WATSONS sebab dah nekad nak beli...hahaha terus nekad ye tak.


ade 4 warne pilihan



Sume warna cantik sampai tak tau nak pilih yang mana actually , tapi yang sure aku tak pilih yang warna terang2, macam rasa over sangat lak nak pakai warna terang gitu.



Aku lagi selesa nak pakai warna yang medium, n soft n nude gituuuu

01- Revel
02- Ritzy
03-Ravish
04-Regal

Reval tu cantik gak warna dia , tak merah sangat and tak soft sangat , just nice bagi aku
Ritzy - nude warna 
Ravish - pink
04- Merah mak ngah , hehehe

So of course aku pilih antara 2 Reval and Ritzy, and decide pilih nude , hehehe yang macam gamba masa aku try unit tester tu, cantik kan warna tu 




3 ulasan: